قزوین

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان با هدف شناسایی بازارهای جدید

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان با هدف شناسایی بازارهای جدید

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، اظهارکرد: استان قزوین به دلیل تنوع محصولات تولیدی واحدهای صنعتی به یکی از مراکز مهم صنعتی تبدیل شده که رتبه پنجم را در صنعت کشور دارد و در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۲۰۰نوع محصول از سوی واحدهای صنعتی استان قزوین تولید می‌شود.

او افزود: برخلاف استان‌های دیگر اکثر تولیداتی که توسط واحدهای صنعتی استان تولید می‌شود، مصرف‌کننده نهایی دارد و سرمایه‌گذاری صنعتی که در استان انجام می‌شود مبتنی بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

صفاری با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی محصولات تولیدی واحدهای صنعتی، خرید محصولات و یا تامین مواد اولیه به مشتریان خاص و یا ارائه خدمات فنی به تولیدکنندگان می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین امکاناتی که در حوزه صنعت قزوین وجود دارد را به مسئولان، بازرگانان و سرمایه‌گذاران خارجی معرفی می‌کند تا هماهنگی و مشارکت در حوزه تولید و صادرات محصولات واحدهای صنعتی استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهارکرد: معرفی توانمندی‌های صادراتی استان رویکرد نمایشگاه فرصت‌های صادراتی است تا زمینه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و شناسایی نیازهای کشورهای مقصد برای تولید و صادرات بعدی باشد.

اولین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های صادراتی استان قزوین از ۲۱ تا ۲۴شهریورماه و در ساعت‌های۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا