اردبیل

برگزاری نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت‌محور کم سرمایه‌بر» در اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان اردبیل، بهروز امامی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال با سرمایه‌های خُرد و ارزان، نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت‌محور کم سرمایه‌بر» در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی در راستای آشنایی عموم مردم با مهارت‌های رایگان و کم سرمایه‌بَر و تخصصی است.

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان اردبیل ادامه داد: فراگیری آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای ضامن آینده شغلی و مالی فردی بوده و بنابراین ضروری است در راستای معرفی و اجرایی کردن آموزش‌های مهارتی به‌خصوص مهارت‌های کم سرمایه‌بَر گام برداریم.

امامی از ارائه و معرفی حرفه‌های مهارت‌محور که با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال قابلیت راه‌اندازی دارند در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ مهارت با تأکید بر مشاغل ارزان و ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه و دستیابی به جهش مهارتی در راستای اشتغال مولد و حمایت از مهارت‌آموختگان کارآفرین از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: کارآفرینان مهارت‌آموخته و مربیان حاضر در نمایشگاه به ارائه راهکارهای راه‌اندازی کسب‌وکارهای ارزان پرداخته و بازدیدکنندگان با روش‌های نوین این کسب‌وکارها آشنا خواهند شد.

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان اردبیل با اشاره به این‌که آموزش‌های مهارتی نقش مهمی در راستای تحقق جهش تولید ایفا می‌کند، گفت: آموزش مهارتی نیروی بیکار فاقد مهارت به‌منظور ورود به بازار کار و تصدی مشاغل و همچنین ارتقای مهارت افراد شاغل به‌‌منظور افزایش بهره‌وری، ۲ رسالت مهم سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور است.

امامی اظهار کرد: این نمایشگاه در محل مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای تخصصی اردبیل از ۲۴ تا ۲۵ آذرماه و از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی بزرگراه شهدا، سه‌راه نیار، خیابان شهید باقرپور نیاری، مرکز تخصصی اردبیل پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا