لرستان

برگزاری کلاس ارتقاء داوری فوتبال در خرم‌آباد

 به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، شمس الله خنجری امروز در جمع خبرنگاران گفت: دوره داوری کلاس ارتقا سطح داوری یک به ملی فوتبال در خرم‌آباد برگزار شد. در این دوره سه روزه ١٩ داور از استان‌های لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی ادامه داد: این کلاس از ۲۹ مهر الی ١ آبان ماه به صورت تئوری و عملی در زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی و سالن کنفرانس هیات فوتبال لرستان برگزار شد. 

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال لرستان بیان کرد: در این کلاس سه روزه ضمن تدریس قوانین و اصلاحات جدید داوری فوتبال امتحانات تئوری و عملی و تست آمادگی جسمانی از شرکت کنندگان گرفته شد. 

خنجری افزود:کیفیت تدریس و برگزاری این کلاس که پس از ١۵ سال به همت و تلاش‌های ولی خسروی رئیس هیات فوتبال استان و مساعدت فدراسیون و کمیته داوران در سطح بسیار بالای برگزار شد. 

گفتنی است پس از آزمون‌های تئوری و عملی داوران برگزیده به درجه ملی ارتقاء پیدا می‌کنند. 

در روز پایانی تست بدنی و کوپر توسط مجید کیانی مدرس اعزامی از شهرکرد از شرکت کنندگان گرفته شد.

 اسامی داوران حاضر در این کلاس به شرح زیر است: مهدی خسروی،بهمن حسنوند ،محمد داوری،حجت محمدی،نعمت رومیانی،مریم داوری،هومان احمدی،میلاد آل خمیس،احمد محبی،بهرنگ سرمیلی،جمال حسنوند،علیرضا جمشیدی،سجاد یوسفی،حمید جودکی ،مجتبی ظاهری،بهروز جوانمرد،جلال پیرهادی،فرزاد امرایی ،سامان قلاوند مدرسان : دانیال مرادی و مجید کیانی.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا