چهارمحال و بختیاری

برگزاری یادواره شهدای اطلاعات عملیات سپاه درچهارمحال وبختیاری

برگزاری یادواره شهدای اطلاعات عملیات سپاه درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم یادواره گفت: امروز به مناسبت نهم بهمن روز اطلاعات عملیات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سالروز شهادت سرلشگر پاسدار حسن باقری، در استان چهارمحال و بختیاری هم به همین مناسبت، یاد و خاطره شهدای گرانقدر اطلاعات و عملیات مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شامل ۲۲ شهید گرانقدر، فرماندهان و سرداران عزیز اطلاعات عملیات سپاه استان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان ویادگاران دفاع مقدس، خصوصا عزیزانی که در مجموعه اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام فعالیت داشته اند، برگزار و از خانواده معظم شهیدان تجلیل گردید.

سردار اکبری، تصریح کرد: اطلاعات و عملیات مجموعه تأثیرگذار دردفاع مقدس بود و امروز هم در جنگ ترکیبی، یکی از نیازها و ضرورت های مجموعه های نظامی و انتظامی، خصوصا اطلاعات و عملیات سپاه، تسلط و اشراف اطلاعاتی است تا بتوانیم در برابر راهبردهای دشمنان مقابله کنیم.

وی در پایان از زحمات وفعالیت های سربازان گمنام در اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

گفتنی است؛ یادواره بزرگداشت سرلشگر شهید حسن باقری و شهدای اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نهم بهمن ماه به صورت ارتباط تصویری در سراسر کشور برگزار شد و در استان چهارمحال و بختیاری نیز این مراسم در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از خانواده معظم ۲۲ شهید اطلاعات و عملیات سپاه استان منعقد گردید.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا