اصفهان

برگزاری ۸۷ برنامه به مناسبت هفته بسیج در دهاقان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دهاقان ، اکبر یعقوبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان ظهر امروز در نشست تبیین برنامه‌های هفته بسیج  ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از پیشران‌های مؤثر انقلاب در همه مقاطع جهت پیشبرد انقلاب و اهداف آن نقش کلیدی خود را ایفا کرده است.

وی بیان کرد: اکنون در پنجمین دهه انقلاب   شروع گام دوم انقلاب باز هم بسیج است که باید پرچم‌دار این حرکت تمدنی باشد.

یعقوبی با بیان این‌که  شاید تصور شود برای بسیج  با این امکانات مقدور نباشد افزود :همان طور که در جنگ ضمن این‌که بسیج مسؤولیت مستقیمی بر عهده نداشت توانست با توکل بر خدا و  پیروی از خط امام (ره) نقش آفرینی کند ، می‌تواند از این پس هم دست آوردهایی داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: بسیج به عنوان نقش آفرین در عرصه‌های هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب  از جمله علم و دانش، معنویت و اخلاق ، اقتصاد،عدالت ،عزت ملی ، روابط خارجی و مرز بندی با دشمن و سبک زندگی ایرانی – اسلامی  است.

یعقوبی با بیان این‌که بسیج یک اندیشه است بیان کرد: علت این‌که می‌بینید تحصیل کرده‌ها و نخبگان  جذب بسیج می‌شوند یعنی این‌که بسیج صرفا یک حرکت احساسی نیست و منطقی قوی پشت سر بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دهاقان تشریح کرد: ۸۷ برنامه در طول هفته بسیج توسط اقشار مختلف بسیج در شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا ، برگزاری همایش فرماندهان پایگاه و خانواده‌هایشان، برگزاری جلسه برای نخبگان، همایش اقتدار بسیج،  برپایی میز خدمت ،توزیع اقلام فرهنگی بهداشتی ،رونمایی از اختراعات بسیج بخشی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا