اردبیل

برگزیدگان کنکور ۱۴۰۰ در پارس‌آباد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سال ۱۴۰۰ با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و پذیرفته‌شدگان کنکور و خانواده آن‌ها، بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

ابراهیم امامی، فرماندار پارس‌آباد در این مراسم به ضرورت و اهمیت کسب دانش اشاره کرد و خطاب به برگزیدگان کنکور اظهار کرد: آینده جامعه در دستان شما است و هرکس به اندازه سهم خودش نسبت به وطن خود مسئولیت داشته و باید تمام تلاش خود را جهت ساختن ایرانی آبادتر انجام دهد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای آموزش‌وپرورش در شهرستان پارس‌آباد و پیگیری موضوع آموزش و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان افزود: این موفقیت ماحصل تلاش همکاران فرهنگی در زمینه ارتقای کیفیت آموزش دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی است.

اهمیت توجه به عدالت آموزشی

 فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم در حوزه تعلیم و تربیت یکی از مهم‌ترین مطالبات در جلسات شورای آموزش و پرورش بود.

امامی همراهی خانواده‌ها را یکی از شرایط مهم موفقیت دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: از همه والدین دانش‌آموزان تقدیر و تشکر می‌کنم که با برنامه‌ریزی و صرف وقت چنین دانش‌آموزانی را به جامعه تحویل می‌دهند.

وی برگزیدگان کنکور را سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب برشمرد و اظهار کرد: توجه به عدالت و در راس آن عدالت آموزشی بسیار مهم بوده و مشارکت و همدلی مردم منطقه در این زمینه بی‌نظیر است.

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: معلمان زحمت‌کش نماد خدمت خالصانه و ماندگار هستند که در حقیقت مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه را تسهیل کرده‌اند.

از موضوعات مهم سند تحول بنیادین تربیت نیروی انسانی است

عظیم کوهی، رئیس اداره آموزش متوسطه استان اردبیل نیز گفت: این موقعیت ویژه نتیجه همگرایی خانواده و معلم بوده که موفقیت دانش‌آموز را رقم زده است، همدلی و همفکری با عنصر خلاقیت می‌تواند از دانش‌آموزان، نخبگانی مسؤول بسازد که آینده کشور را تضمین می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به محورهای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، یکی از موضوعات مهم این سند تربیت نیروی انسانی بوده و مهم‌ترین دارایی یک جامعه نیروی انسانی آن است.

علم و دانش در زندگی بشر جایگاه ویژه‌ای دارد

کیومرث هاشمی، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پارس‌آباد نیز در این مراسم بیان کرد: همان‌گونه که در تعالیم اسلامی ما اشاره شده است، علم و دانش در زندگی بشر جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی اظهار کرد: موفقیت و کسب رتبه برتر در کنکور سراسری ابتدای مسیر موفقیت در زندگی بوده و تداوم در فعالیت‌های علمی و آموزشی اهمیت دارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا