سمنان

برگشت ۸۳۰ واحد صنعتی راکد کشور به چرخه تولید

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی رسولیان ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نسبت به تأمین و ایجاد زیرساخت‌های متقاضیان صنعتگر همچون زمین، آب، گاز و … در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: کاهش بروکراسی اداری یکی از مزیت‌های ایجاد و تأمین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان کرد: با محدودیت‌های مالی جدی مواجه هستیم؛ اما خود را موظف می‌دانیم که زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی را تأمین کنیم.

رسولیان ادامه داد: ائمه جمعه و نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های کشور در دیدارها پیگیر مسائل مرتبط با واحدهای راکد صنعتی و احیای این واحدها هستند.

وی افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اقدام به پایش صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور کرد و واحدهای صنعتی غیرفعال در ۶۰ مورد عارضه‌یابی شده‌اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: امسال ۸۳۰ واحد راکد صنعتی احیا شد و به چرخه تولید برگشت و تعداد واحدهای راکد در کشور در حال کاهش است.

رسولیان با بیان اینکه تعداد واحدهای صنعتی راکد نسبت به ابتدای سال، ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد، تصریح کرد: ۹۵۰ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ خدمت حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور حمایت از نخبگان در راستای بهبود وضع اقتصادی و توسعه صنعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا