گیلان

برگ سبز خودرو مورد تأیید راهنمایی و رانندگی است

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، با بیان اینکه برگ  سبز ارائه‌شده توسط مالکان خودرو دارای اعتبار است، اظهار کرد: بر اساس آرای دیوان عدالت اداری، تائید دادستان کل کشور و رئیس اصل ۹۰ مجلس، برگ سبزی که بعد از تعویض پلاک به مالکان وسایل نقلیه تحویل داده می‌شود سند رسمی و حتمی است.

وی با اشاره به مراجعه مردم و صاحبان خودرو به‌ دفاتر اسناد رسمی افزود: از همه شهروندان درخواست دارم دیگر به‌منظور ثبت سند خودروهایشان به دفاتر اسناد رسمی مراجعه نکنند، زیرا برگ سبز خودرو از دیدگاه پلیس و قانون سند حتمی و رسمی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، تأیید اسناد خودرو توسط پلیس را کافی دانست و بیان کرد: تا پیش از این اسناد خودرو از دو مرجع پلیس و مراکز اسناد رسمی موردبررسی قرار می‌گرفت ولی بر اساس قانون از این به بعد فقط تائید پلیس کفایت می‌کند.

طالبی با تأکید بر لزوم توجه مردم به تأییدیه برگ سبز خودرو توسط نیروی انتظامی تصریح کرد: در این شرایط کرونایی برخی از مردم به دلیل ندانستن قانون متأسفانه همچنان به دفاتر رسیم برای ثبت مالکیت مراجعه می‌کنند، لذا از تمامی آنان درخواست دارم به نیروی انتظامی اعتماد کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا