اخبار ورزشی

بریمانلو: برای طلا آمده بودم و کم نگذاشتم

بریمانلو: برای طلا آمده بودم و کم نگذاشتم

– اخبار ورزشی –

‌به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، مجیدوحید بریمانلو پس از کسب مدال نقره وزن ۶۶- کیلوگرم مسابقات کوراش بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: سطح رقابت‌های کوراش خیلی بالا بود، چون برای این رشته بازی‌های آسیایی بااهمیت‌ترین مسابقه است‌. من برای همه مسابقاتم برنامه داشتم و همه حریفانم را تا فینال بردم. ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و برای طلا تمام تلاشم را کردم، ولی متأسفانه نشد و به مدال نقره رسیدم.

بریمانلو نقره و تیم تپانچه برنز گرفتند/ تکرار مدال تاریخی تنیس روی میز این بار در دوبل تیمی/ شکست هندبال و صعود بسکتبال + تصاویر و فیلم

 

وی خاطر نشان کرد: من برای همه مسابقاتم برنامه داشتم و همه حریفانم را تا فینال بردم. من برای طلا تمام تلاشم را کردم، اما نشد که به این مدال برسم. حریفان ویتنامی، چین تایپه‌ای و تاجیکستانی را خوب بردم، ولی در مسابقه نهایی برابر حریف ازبک هر کاری کردم نشد که ببرم و امیدوارم مردم این نقره را از من قبول کنند.

این ملی‌پوشان کوراش کشورمان با تأکید بر اینکه برای دستیابی به مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو کم نگذاشته است، یادآور شد: من اصلاً کم نگذاشتم و از این باخت ناراحتم. هر چند حریف ازبکستانی نتوانست مرا به راحتی شکست دهد، ولی خیلی ناراحتم و شرمنده مردم شدم و از این پس به مسابقات آینده فکر می‌کنم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا