فرهنگ و هنر

بزرگترین رویداد سبک حجاب برتر در موزه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

بزرگترین رویداد سبک حجاب برتر در موزه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، همزمان با روز عفاف و حجاب و با هدف ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در عرصه پوشش و سبک زندگی، بزرگترین رویداد ملی سبک حجاب برتر(یمنا) با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت مجموعه بشرا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خانم جلیل‌زاده مدیریت مجموعه‌های بشرا و یمنا در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: تمامی تلاش‌های ما این بوده که از زنان این سرزمین و بانوان کارآفرین علی‌الخصوص زنان سرپرست خانوار حمایت شود.

وی با بیان حضور بیش از ۱۵۰ برند داخلی در این نمایشگاه افزود: هدف دیگر ما از برگزاری این نمایشگاه ملی؛ تسهیل و ترغیب بانوان جهت دسترسی و خرید محصولات عفاف وحجاب، بسترسازی و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی و آشنا کردن نسل جوان و بانوان ایرانی با این فرهنگ غنی است و چه بسا برندهای مختلفی را ما با پوشش اسلامی همراه کردیم و چه بسا به زنان و دخترانی که گمان می‌کردند حجاب محدودیت به دنبال دارد و با دیدن تنوع و زیبایی‌ها جذب حجاب برتر شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با برگزیده های ایران: ارتقای جامعه نیازمند حضور فعال زنان با حجاب اسلامی است

جلیل‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: محصولات مانتو، چادر، کیف، کفش، عبا، روسری و صنایع‌دستی، اکسسوری، طلا و جواهر، خوراکی، بهداشتی، ورکشاپ‌های تخصصی همراه با آموزش برندینگ و دوخت و … از جمله خدماتی است که در طی ۳ روز برگزاری نمایشگاه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به بانوان عزیز ارائه می‌شود.

وی در پایان افزود: در کنار عرضه محصولات حجاب و عفاف خدمات دیگری از جمله پارکینگ رایگان، محل نگهداری کودکان، پذیرایی ویژه از عموم مردم، حضور بلاگرهای محبوب، حضور گلی باقلوازاده برای کودکان، عروسک‌های غول پیکر، آتش بازی، عروسک‌گردانی، تئاترهای خیابانی، اجرای نقاشی زنده و … به مردم عزیز ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است بزرگترین رویداد ملی سبک حجاب برتر(یمنا) با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مشارکت مجموعه بشرا از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۲ الی ۲۱ در مجموعه نمایشگاهی قصرشیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا