آذربایجان غربی

بستری ۱۵۵۸ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی

۸علی احمد آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به ۲ رقمی شدن تعداد فوتی‌ها و افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد یک هزار و ۵۵۸ بر اثر ابتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی ادامه داد: از مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد ۶۸۷ نفر مشکوک به کرونا و تعداد یک  هزار ۳۵ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تمام بیمارستان‌ها به بستری بیماران کرونایی اختصاص داده شده است خاطرنشان کرد: تعداد ۲۶۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه  بستری و تعداد ۴۸ نفر نیز به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

آقاپور یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون تعداد ۲۲۱ هزار و ۳۵۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به تداوم واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳ هزار و ۹۴۴ نفر واکسن کرونای خود را دریافت کردند  و از ابتدای واکسیناسیون تاکنون به ۶۲۳ هزار و ۴۰۴ نفر واکسن کرونا تزریق شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: تنها راه مبارزه و قطع زنجیره کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی است و واکسیناسیون عمومی است و از مردم درخواست می‌شود با عدم حضور در تجمعات و دوره‌همی‌ها و سفر قطع کننده زنجیره ابتلا به کرونا باشند.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا