Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بستری ۲۳ بیمار جدید کرونایی و فوت ۲ بیمار در استان اردبیل - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

بستری ۲۳ بیمار جدید کرونایی و فوت ۲ بیمار در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان در مجموع به ۱۵۷ نفر رسید.

وی افزود: همچنین ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر قرار دارند و خوشبختانه ۲۰ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون ۳۶ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند و متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲ بیمار فوت کرد.

حبیب‌زاده به تزریق یک‌میلیون و ۶۶۶ هزار و ۴۹۰ دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: ۸۹۴ هزار و ۴۳۵ دُز واکسن مربوط به مرحله اول و ۷۵۰ هزار و ۲۷۶ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۷۷۹ دُز واکسن کرونا در مرحله سوم برای جامعه هدف تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: تنها راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است که از هم‌استانی‌های عزیز خواستاریم به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: هم اکنون شهرستان‌های مشگین شهر، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال، گرمی، نیر، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا