اردبیل

بستری ۱۲۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل/ یک بیمار کرونایی فوت کرد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل اظهار کرد: با بستری شدن ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته، بیماران بستری شده به ۱۲۳ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر بوده و ۳۱ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه با وضعیت مناسب از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: ۳۴ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری بوده و متاسفانه یک نفر از این بیماران نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کرد.

حبیب زاده با اشاره به تزریق یک‌میلیون و ۷۴۷ هزار و ۷۳۴ دز واکسن در سطح استان اردبیل تصریح کرد: ۹۰۴هزار و ۱۱۷ دز مربوط به مرحله اول، ۷۷۶هزار و ۴۴۷ دز مربوط به مرحله دوم و ۶۷هزار و ۱۷۰ دز نیز در مرحله سوم تزریق شده است.

وی گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان پارس‌آباد در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نیر، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا