اردبیل

بستری ۳۶ بیمار جدید کرونایی و فوت ۵نفر در استان اردبیل/ تزریق بیش از ۵هزار دُز واکسن در مرحله سوم

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که با احتساب این تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان به ۱۸۳ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون ۷۹ بیمار مبتلا به کرونا نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر قرار دارند و در ۲۴ساعت گذشته خوشبختانه ۲۸ بیمار کرونایی با بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۴۸ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند و متاسفانه در شبانه روز گذشته شاهد فوت ۵ نفر از این بیماران بودیم.

حبیب زاده به تزریق یک‌میلیون و ۵۲۷هزار و ۵۶ دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: ۸۶۵هزار و ۸۲۰ دُز واکسن مربوط به مرحله اول و ۶۵۵هزار و ۶۹۶دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.

وی به آغاز تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان اردبیل اشاره کرد و اذعان داشت: ۵هزار و ۵۴۰ دُز واکسن کرونا در مرحله سوم برای جامعه هدف تاکنون تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تنها راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است که از هم‌استانی‌های عزیز خواستاریم به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا