اخبار ورزشی

بسکتبال زنان آسیا| لبنان حریف بانوان ایرانی در نخستین گام

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، مسابقات بسکتبال زنان آسیا در گروه B قرار است از فردا با بازی ایران و لبنان آغاز شود. مسابقات به میزبانی اردن برگزار می‌شود که ۶ تیم حاضر در مسابقات برای صعود به گروه A رقابت می‌کنند. تنها یک تیم جواز حضور در این گروه را خواهد داشت.

تیم ملی بسکتبال کشورمان نیز در این مسابقات حضور دارد که با تیم‌های لبنان و سوریه همگروه است. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی خود فردا یکشنبه به مصاف لبنان می‌روند. نخستین حریف کشورمان در سال ۲۰۱۷ در جایگاه سوم قرار گرفت در حالی که می‌توانست بهتر از این کار کند. از نظر سایت فیبا آسیا لبنان شانس زیادی برای صدرنشینی گروه A دارد.

زیبایی مسابقات سال ۲۰۲۱ این است که برخی از کشورها نخستین حضور خود را تجربه می‌کنند و برخی نیز ۳۰ سال است که از رقابت‌ها دور بوده‌اند. اردن از سال ۱۹۹۵ و سوریه از سال ۱۹۸۶ در مسابقات شرکت نکرده‌اند، از آخرین حضور ایران در مسابقات نیز ۵۰ سال می‌گذرد.

تینا عیسائیان، معصومه اسماعیل‌زاده، آناهیس خداوردیان، شیدا شجاعی، نگین رسولی‌پور، فرزانه فروتن‌فر، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان طهرانی، عسل پورحیدری، فائزه شهریاری، دلارام وکیلی و آیدا گل محمدی ۱۲ ملی‌پوش کشورمان هستند که زیر نظر شایسته متشرعی راهی این رقابت‌ها شدند.

برنامه کامل بازی‌های بسکتبال بانوان کشورمان به شرح زیر است:

یکشنبه: ایران – لبنان، ساعت ۱۶

دوشنبه: ایران – سوریه، ساعت ۱۶

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا