چهارمحال و بختیاری

بسیجی ناب اجازه نمی‌دهد حقیقت انقلاب مخدوش شود

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در جلسه گردهمایی اقشار بسیج چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آنچه که باید در هفته بسیج مورد توجه قرار داد این است که نگاه تازه داشته باشیم، گفت: نگاه تازه به معنای نگاه جدید نیست بلکه نگاه تازه در حرکت، در رفع موانع و… است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امروز در یک حقیقت به نام انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و انقلاب یک واقعیت مثل روز روشن و به عنوان راه انبیا در کشور ما مطرح است.

وی با بیان اینکه باور را باید به این حقیقت افزود، ادامه داد: مهمترین برنامه‌ ضدانقلاب این است که بین باور ما و حقیقت انقلاب فاصله ایجاد کنند، در صورتی که انقلاب رفتن یک عده و آمدن عده دیگر و یا صرف تغییر ساختارها نیست، بلکه انقلاب یک حقیقت است و بسیجی ناب بسیجی است که نگذارد این حقیقت مخدوش شود.

نکونام بیان کرد: افرادی که در مسیر انقلاب سعی در مخدوش کردن این حقیقت را دارند ربطی به انقلاب ندارند بلکه آسیب کارشان را خودشان می‌بینند و خودشان را به دردسر می‌اندازند زیرا که انقلاب از اهل بیت(ع) نشأت گرفته و یک ضرورت و حقیقت است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: قرآن تنها کتاب ترسیم‌گر انقلاب است که اگر از این کتاب فاصله بگیریم کج رفته‌ایم، این کتاب حکومت، ویژگی‌های انسان ناب، نوع رفتارها و … را ترسیم کرده است.

نکونام افزود: دنیا یعنی هر آنچه غیر از خدا و هرچه که در دل شما بنشیند و بین شما و فرهنگ بسیجی فاصله بیندازد باطل و بیهوده است زیراکه انسان را از اصل دور می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمن در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کند اما بدانید این کارشکنی‌ها هیچ گاه موثر نخواهد بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا