چهارمحال و بختیاری

بسیجی یک تفکر است، نه یک نام و نشان

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، علی‌محمد اکبری در جلسه گردهمایی اقشار بسیج با بیان اینکه بسیجیان بی‌منت در کنار دولت‌ها در همه میدان‌ها حضور دارند، گفت: نام و نشان بسیجیان در گمنامی است و هر جا که نیاز به حضور باشد حضور بسیجیان ما واضح و مشهود است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: حضور بسیجیان در مأموریت‌های ۶ گانه و برپاشدن هزاران پایگاه بسیج برای مقابله با دشمن محقق شده است و همیشه کنشی عمل می‌کنند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری یک قدم جلوتر از دشمن هستند.

وی ادامه داد: هم‌افزایی خوبی بین بسیج و ادارات ایجاد شده و در میان این افراد از بسیج کارگری تا بسیج مهندسی، معلمان و پزشکی و بانوان و… در ادارات مشاهده می‌شود که عنوان بسیجی را به عنوان شغلی و مأموریت بسیجی را مقدم بر هر کاری می‌دانند و نمونه این سخن را در زلزله اخیر مشاهده کردیم که بسیاری از افراد از اداره خود برای حضور در کار بسیجی مرخصی گرفته بودند.

اکبری بیان کرد: حضور بسیجیان در قرارگاه مواسات بی‌نظیر بود و بیش از ۳۱۰ میلیون تومان توسط این افراد جمع‌آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان گفت: اقشار ۲۲گانه بسیج در استان دارای عملکرد ارزشمندی هستند و آنچه که امروز در بحث امنیت و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بینیم نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا