کهگیلویه و بویراحمد

بسیج از تمامی آزمون ها سربلند بیرون آمده/ برگزاری ۷۸ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران سرهنگ باقر پسنده، در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشور اظهار کرد:بسیجیان در همه صحنه ها و سختی ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند.

 

وی بیان کرد:امسال هفته بسیج با شعار محوری”بسیج پاره تن مردم است”مزین شده زیرا که بسیج نیروی کارآمدی می باشد که در همه میدان ها خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه در ۴۲سال عمر پربرکت انقلاب بسیج از تمامی آزمون ها سربلند و عزتمند بیرون آمده تصریح کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس حماسه ها خلق کرد و در آن آزمون بزرگ الهی کار آزموده شد،حضرت امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۵آذر ۵۸دستور تشکیل بسیج ده ها میلیونی را دادند که امروز این بسیج پا درکاب امر ولایت مانده است.

 پسنده بیان کرد:به فرموده حضرت امام راحل بسیج شجره طیبه است و این درحالی است که امروز ثمره حضور بسیج در همه عرصه ها را شاهد هستیم ،بنابراین بسیج برای محرومین و مستضعفان عالم امید آفرین است و برای دشمنان نیز بیم آفرین، با این وجود نیز بسیج نماد عزت ،شکوه و اقتدار است.

وی گفت: امروزهیچ سازمانی در جهان به این گستردگی و حضور میدانی را شاهد نیستیم، هرچند حضور بسیج برای ملت بزرگ ایران اسلامی امید آفرین و چشم گیر بوده است ، بسیج در تمامی عرصه ها درحال خدمت رسانی است و امروز کشور عزیزمان نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطر نشان کرد:امروز بسیج به عنوان یک مکتب بر شمرده می شود همان مکتبی که شهید حججی ها در این مکتب رشد کردند ،امروز بسیج در اوج رشد و تعالی است و به این خاطر هم موفق بوده که گوش به فرمان امر ولایت بوده است.

پسنده بیان کرد:در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش آفرینی جوانان تاکید شده است چرا که اجرای گام دوم انقلاب روحیه بسیجی ،جهادی و با بصیرت در میدان ها را می طلبد و ر نتیجه برای به ثمر نشاندن گام دوم انقلاب باید از تجربیات گران سنگ انقلاب نیز بهره برد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود: امروز بسیج با استفاده از تجربیات دفاع مقدس می تواند راه گشای خیلی از مشکلات کشور باشد ،به برکت انقلاب اسلامی امروز اسلام در تقابل با نظام سلطه پیشتاز است و در بیانه گام انقلاب به شرطی پیروزی کامل محقق خواهد شد که با روحیه جهادی و خودباوری ماموریت ها را به پیش ببریم.

پسنده ادامه داد:انقلاب اسلامی برکات خوبی به همراه داشته است و یکی از این برکات ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی است که در گام اول انقلاب محقق شد، بنابراین درگام دوم دنبال اهداف و برنامه های دیگری هستیم اگرچه موتور پیشران کشور در عرصه های عمرانی ،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به حرکت درآمده که در گام دوم نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی افزود:در طول عمربا برکت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در همه عرصه ها مثال زدنی بوده و آگاهی و بینش سیاسی مردم نیز روز افزون شده است،محرومیت زدایی که در گام اول انقلاب شکل گرفته در گام دوم نیز با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت و اما امتیاز دیگری که روز به روز در حال افزایش است تسلیم نشدن ملت بزرگ ایران مقابل نظام سلطه است که انشاءالله بتوانیم با روحیه بسیجی اهداف و آرمان های والای انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: در هفته بسیج ۷۸ویژه برنامه را در سطح شهرستان برنامه ریزی کرده ایم که شامل غبارروبی گلزار مطهر شهداء،سرکشی و دیداربا خانواده معظم شهداء و ایثارگران،برگزاری یادواره های شهدای محله،خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی، رزمایش گروه های جهادی و اعزام به مناطق محروم از جمله این برنامه ها خواهد بود.

پسنده ادامه داد:برگزاری نشست های روشنگری، حضور حماسی بسیجیان در گردهمایی بزرگ روز سوم آذر ماه، حضور باشکوه بسیجیان در مصلی نماز جمعه شهرستان،آیین اهدای خون توسط بسیجیان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اهدای جهیزیه به زوج های جوان ،افتتاح نمادین گازکشی به منازل مددجویان و… از دیگر برنامه های هفته بسیج می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران گفت:از اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز درخواست داریم که خدمات ارزشمند بسیج به مردم معرفی شوند و خداوند نیز به همه ما توفیق بدهندکه خادمان شایسته ای برای مردم باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا