البرز

بسیج دانشجویی البرز: ورود نمایندگان در مسائل اجرایی آسیب زاست

محمدرضا فلاحی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در گفت‌و‌گو با فارس در رابطه با دخالت برخی نماینده های مجلس در انتصابات دولت اظهار داشت: یکی از مواردی که رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس عنوان کرده اند عدم دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران دولتی از قبیل استاندار ، فرماندار و… مگر در حالت اضطراری و استثنایی است.

وی افزود: به تازگی خبرهایی از ورود برخی نمایندگان استان البرز به موضوع انتخاب استاندار به گوش میرسد. خبری که بسیاری از دلسوزان و نیروهای انقلابی را برآشفته کرده است چراکه شأن نظارتی نمایندگان مردم در مجلس اجل دخالت های این چنینی در تعیین مدیران است.

فلاحی ادامه داد: درصورت اثبات این خبر بسیج دانشجویی استان البرز برخود لازم میداند به شکل مصداقی وارد میدان شود و از نماینده مذکور به طور کاملا شفاف مطالبه نماید که چرا نماینده منتسب به جریان انقلاب بر خلاف بیانات صریح رهبر انقلاب عمل نموده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز  تاکید کرد: بسیج دانشجویی هرگز وارد دسته بندی‌های سیاسی نشده و در استقلال فکری و جنبشی خود همواره تاکید داشته است. لذا به همه ی مسئولان استانی خصوصا افرادی که منتسب به جریان انقلابی هستند یادآور میشود که به جای تمرکز بر مسائل فرعی و خارج از حیطه وظایفشان به آن دسته از مسائل اولویت داری بپردازند که مورد انتظار رهبری ،مردم و دلسوزان کشور است.

انتهای پیام/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا