خراسان رضوی

بسیج در بین مردم و متعلق به مردم است

به گزارش برگزیده های ایران، در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر نسر بخش رخ که با حضور فرمانده سپاه پاسداران تربت حیدریه، فرماندار زاوه، نماینده امام جمعه تربت حیدریه و جمعی از مسئولان ادارات برگزار شد، سرهنگ پاسدار «احمد ناصری موحد» افزود: حضرت امام خمینی (ره) همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تأمین سلامت و موفقیت نظام تأکید می کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهمترین اهداف وظیفه پایگاه مقاومت بسیج جهت مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی که سعی دارند سبک زندگی جوانان ما را تغییر دهند، ایستادگی نمایند،وامروز پایگاه مقاومت مهمترین سنگر جهت مقابله با این تهدیدات دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تأکید کرد:پایگاه‌های مقاومت بسیج ما همچون گذشته و حال باید  حلال همه مشکلات مردم ومحلات باشند و این جایگاه باید احیا شود.

وی برلزوم شناسایی و شناخت ظرفیت های موجود در بخش رخ ، تعامل، همدلی و هم افزایی با سایر رده های بسیج، توجه اساسی به مسائل جاری کشور را خاطر نشان کرد و افزود :بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و میدان های کشور ،حضوری فعال و به موقع ،قدرتمندانه و عزتمندانه داشته است و امروز نیز در تداوم راه شهدای عزیز برای تحقق تمدن نوین اسلامی اراده ای قوی و نامحدود دارد.

«احمد عمادی» فرمانده حوزه  مقاومت بسیج امام رضا (ع) نسر نیز ضمن تقدیر و تشکر  از حضور همیشه در صحنه بسیجیان گفت: این حوزه در فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع زیربنا و با هزینه  بالغ بر۶ میلیارد ریال و به همت مهندسی  ناحیه بسیج شهرستان و باکمک خیرین و نیک اندیشان در اهدای زمین به مساحت ۱۵۰۰مترمربع  ساخته شده که  همزمان باگرامیداشت  هفته بسیج مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا