اردبیل

بسیج در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، جهانبخش عطایی عصر امروز در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان خلخال اظهار کرد: بسیج در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و هر جا کمبودی احساس شده است، بسیج برای خدمت به مردم حاضر بوده و در آینده نیز تحت رهنمودهای امام خامنه‌ای در خدمت مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به چهار دهه عمر پرافتخار بسیج در کشورمان افزود: بسیج چکیده تفکر والای امام راحل برای همراهی مردم است.

امنیت ملت ایران خط قرمز سپاه است

حجت‌الاسلام فیاض تمجید، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال نیز در این مراسم با اشاره به نقش والای بسیج جهت جانثاری برای انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بیان کرد: دوراندیشی امام خمینی(ره) منجر به تشکیل بسیج شد و اکنون ریشه همین انقلاب با تفکر بسیجی امام راحل در جای جای جهان نام ایران اسلامی را پرآوازه ساخته است.

وی به شکست نظام سلطه در منطقه با اقتدار بسیج و سپاه اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت برای ملت شریف ایران خط قرمز سپاه بوده و برای وجب به وجب خاک این کشور گوهرهایی از همین ملت بسیجی تقدیم شده که ملت قدردان زحمات بسیجیان و شهدای پرافتخار این ملت هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال تصریح کرد: به اعتراف غرب و رسانه‌های آنان، اکنون فرهنگ مخلصانه بسیج و حرکت فداکارانه این نیروی ارزشمند ولایی توانسته است قدرت ایران اسلامی در جهان را ارتقا بخشد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا