خراسان شمالی

بسیج در دفاع از ارزش های والای انقلاب پیشتاز است

به گزارش برگزیده های ایران از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درمیعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک هفته بسیج و یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر اظهار کرد: بسیج به راستی که شجره طیبه است و روز به روز برکات این شجره در کشور نمایان می‌شود.

وی گفت: شجره طیبه بسیج، به فضل پروردگار، امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های فراموش ناشدنی در طول هشت سال دفاع مقدس، امروز هم با پایمردی و جانفشانی‌های مثال زدنی در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، پیشتاز و پیشگام هستند.

خطیب جمعه شهرستان اسفراین افزود: بسیج براساس اقتضائات زمان در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته و لازم است که این حضور تداوم یابد.

حجت الاسلام سید محمد موسوی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان تصریح کرد: جوانان مراقب باشند و دشمن به دنبال آن است که ما دچار روزمرگی و غفلت شویم که اگر دچار غفلت بشویم دشمن حداکثر استفاده خود را خواهد برد. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین گفت: دشمن آنچنان از بسیجیان ما ودلاورمردان این مرز و بوم سیلی خورده است که به این زودی ها فراموش نخواهد کرد هر روز شرکت‌های مختلفی را در کشورمان تحریم می‌کند و فریاد می‌زند که ما اهل مذاکره هستیم آنها مذاکره ای را می‌خواهند که به نفع آنها تمام شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از استقبال بی نظیر مردم ومسئولین  اسفراین از امام جمعه این شهرستان افزود: امامت جمعه یک جایگاه است که منتسب به ولایت می باشد جایگاهی عبادی و سیاسی و امام جمعه جایگاهی اجرای نیست و جایگاهی که در عزل و نصب‌ها دخالت ندارد یقیناً امام جمعه سرباز ولایت است و از خط مشی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین می شود برای وی ملاک عمل خواهد بود امام جمعه برای حضور مردم در صحنه نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

انتهای‌پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا