هرمزگان

بسیج در میدان توسعه ورزش‌های بومی و محلی/ جاسک میزبان مسابقات شتردوانی جنوب‌شرق کشور+عکس

به گزارش برگزیده های ایران از جاسک، مسابقات بومی و محلی شهرستان جاسک امروز و با برگزاری مسابقات شتردوانی جنوب کشور در بخش لیردف برپا شد و سردار امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این رقابت‌ها حاضر و برگزاری مسابقات بومی و محلی را مورد تقدیر قرار داد و از برگزارکنندگان این مسابقات که بستری برای نشاط عمومی در جامعه است تجلیل کرد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: بسیج برای توسعه ورزش های اصیل بومی و محلی از تمامی ظرفیت های شهرستان جاسک استفاده خواهد کرد.

 

هدایت الله امیری خاطرنشان کرد: توجه به ورزش های بومی و محلی به ویژه شتر دوانی در دستور کار بسیج خواهد بود و این کار استعداد های خوبی در ورزش شتر دوانی و بازی های بومی و محلی شهرستان جاسک و بخش لیردف شناسایی خواهند شد. 

وی افزود: از متولیان امر برگزاری این مسابقه به ویژه فرمانده بسیج سپاه جاسک و مسئولین بخش لیردف و معتمدین و ریش سفیدان این بخش تشکر و قدردانی می‌کنم

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: با برگزاری مسابقات شتر دوانی جنوب شرق کشور در بخش لیردف، وحدت و انسجام خوبی در بین شهرستان های استان هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان به وجود آمده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جاسک در این زمینه نیز گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج و گسترش ورزشی های اصیل بومی و محلی و شتر دوانی و ایجاد و برقراری وحدت بین شهرستان های استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان می باشد.

سرهنگ علی نسب افزود: شهرستان جاسک ظرفیت‌های خوبی در ورزش های بومی و محلی و به خصوص در شتردوانی دارد.

امام جمعه شهرستان جاسک نیز با تاکید برگزاری مسابقات ورزش های بومی و محلی شتر دوانی گفت: با برگزاری این مسابقات می‌توانیم ظرفیت و پتانسیل های ورزش شتر دوانی را شناسایی کنیم.

 

حجت الاسلام عباس ذاکری بیان کرد: شهرستان جاسک و روستاهای بخش لیردف می‌توانند پایگاه مسابقات شتر دوانی باشند و باید بیشتر به مسابقات بومی و محلی و شتر دوانی توجه کرد.

با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک و همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان مسابقات شتر دوانی با حضور ۲۷ شترسوار از استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان برگزار شد که در پایان این مسابقات حمید کورانی،  عمر نوردی، چاکر باوقار، عبدالحمید شهدادی و موسی کلمه به ترتیب نفرات برتر اول تا پنجم دوره نخست این مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا