هرمزگان

بسیج در کانون خدمت به مردم در بحران‌ها است/ صدور اندیشه‌های امام با بسیج میسر شد

حیدر فرهادی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف جلیه خداوند متعال بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی افزود: بسیج همانند خورشید برای همه اهل زمین گرما بخش است و همچون تشکلی در هیچ جای عالم وجود ندارد و میدان رشد و تجلی چنین تشکیلاتی در سرزمین انقلاب اسلامی است.

به گفته مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس، بسیج همانند عصای موسی در دستان ولی است که در بحران‌ها، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است و همیشه کنار مردم یاریگر آنان در سختی‌ها و مشکلات بوده است.

فرهادی با تصریح بر این که بسیج استوانه قابل اعتماد مردم و نظام در بحران‌ها است، عنوان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یکی از اشکال متنوع بسیج در جامعه، میزبان حضور جوانان در عرصه علمی و فکری است و سعی بسیج دانشجویی بر این است که با ایجاد حوزه‌های مختلف فکری در عرصه تولید علم و فراهم کردن بسترهای لازم برای گفتگوی علمی و فرهنگی در حوزه‌های مختلف و ورود به ساختارهای جدید با حضور افکار خلاق و کمک به جامعه و گروه‌های گوناگون در آن به بروز فعالیت‌ها و انجام نقش‌های متفاوت در جامعه بپردازد و رسیدن به عدالت را فراهم کند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا