تهران

بسیج عامل اتحاد و هبستگی در جامعه/شبکه نورانی بسیج نیازمند کار تشکیلاتی و منسجم است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرقدس، سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج) شهرستان قدس در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان که در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: حرکت بسیج باید به حل مشکلات کشور شود و گره های اساسی را در شهرستان باز کند و باید کارشناسانه مسائل محله ها را احصا کرده و برای رفع این چالش ها با برنامه ریزی اقدام کرد و نتیجه این خدمات و کارها را مردم باید ببینند.

وی گفت: حضور بسیج در محلات و سطح شهر میبایست منجر به اتحاد و همبستگی شود و اگر اختلاف نظری بین مجموعه ها و گروه های مختلف وجود دارد با کمک عناصر بسیج وحدت در جامعه به وجود آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس با تاکید بر اخلاص در عمل افزود: اگر اقدامات به غیر از رصای الهی باشد، اثرگذار نخواهد بود و در مأموریت ها باید به این نکته توجه داشت و معنویت را در خود تقویت کرده و رشد دهیم.

وی با اشاره به اینکه در شناسایی خط مقابله با دشمن نباید درگیر مسائل حاشیه ای و بازی های سیاسی شد، افزود: بسیج نهاد فراجناحی است و با اقتدار و اخلاص در مسیر پیشرفت کشور باید حرکت کند تا منجر به تحول بزرگ در سطح شهرستان، استان و کشور شود.

شبکه بسیج نیازمند کار تشکیلاتی، معرفتی و تربیتی است

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در ادامه ضمن قدردانی از بسیجیان که در عرصه های مختلف در کنار مردم و مسوولین هستند، بیان کرد: تفکر بسیجی امروز در جامعه طنین انداز شده و ریشه در مکتب انبیا و ائمه معصومین(ع) دارد.

وی با بیان اینکه گفتمان پیش برنده بسیج به سراسر عالم وکشورهای مختلف منطقه صادر شده که مدیون امام راحل(ره) و آموزه های نورانی مقام معظم رهبری هستیم، تصریح کرد: شبکه نورانی بسیج نیازمند شناخت عمیق، معرفت افزایی روزآمد، کار منسجم تشکیلاتی، معرفتی، تربیتی و شبکه ای هستیم.

به گزارش برگزیده های ایران، این مراسم با حضور فرمانده و مسوول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج)، امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دادستان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، خانواده معظم شهدا، جمعی از اقشار مختلف بسیج و مسوولان شهرستانی و همراه با روایت گری برگزار شد و برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و نخبگان برتر بسیجی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا