هرمزگان

بسیج عصاره فهم درست اراده اتحاد و اخلاص است

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، حجت الاسلام سعید سالاری ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز عنوان کرد: یکی از وظایف مردان و زنان در کانون گرم خانواده ایجاد و زمینه سازی بستر یاد خانه برای اهل خانه است تا خدای ناکرده غفلت‌های دنیوی باعث گمراهی نشود.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های یاد خدا آشنایی هر چند مختصر فرزندان با معارف الهی و اهل بیت است که زمینه ساز بلوغ دینی و اجتماعی در خانواده‌ها می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان خمیر گفت: یکی از اتفاقات مهم در عصر ما  که به دست بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، رقم خورد، تشکیل بسیج مستضعفان بود.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: هفته بسیج در واقع بزرگداشت جانفشانی‌ها است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است.

وی افزود: گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم بلکه بسیج فهم درست اتحاد واراده اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است و هوشمندی حضرت امام (رحمت الله علیه) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان تنها تولد دوباره بسیج در اصل حاضر بود.

خطیب جمعه خمیر گفت: غیرت دینی و جوانمردی از ویژگی‌های هر بسیجی است که نیروهای بسیجی نسبت به مسائل اخلاقی و دینی جامعه و ترویج احکام و معارف الهی حساسیت داشته باشند و اگر موضوعات در جامعه رخ داد که با احکام اسلامی و الهی مطابق نبود در برابر آن عکس‌العمل نشان دهند.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی برای ورزشکاران باید به گونه‌ای باشد که خدای ناکرده شهر دچار آسیب نشود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا