هرمزگان

بسیج لشکر الهی برای اثبات اراده ملت است/ باید به دولت برای رفع مشکلات فرصت بدهیم

به گزارش برگزیده های ایران از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نماز جمعه رودان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان افزود: بنا بر فرموده رهبر انقلاب یکی از راههای برطرف کردن مشکلات استفاده از نخبه ها است و این امر باید در شهرستان رودان هم  محقق شود.

وی ادامه داد: به‌حمدالله اکنون در بسیاری از علوم در دنیا حرف‌های فراوانی را برای گفتن داریم و نمونه بارز آن موضوع کرونا و دستاوردهای نظامی است.

دری گفت: استفاده از فکر و توانایی نخبگان برای رشد و توسعه کشور یک امر ضروری است.

امام جمعه رودان با اشاره به فرموده رهبر انقلاب در ایجاد یاس و ناامیدی که برخی  در دل مردم با قیاس عملکرد دولت مردمی با دولت‌های قبل ایجاد می‌کنند، گفت: ناامید کردن جوانان از جمهوری اسلامی  بنا به گفته رهبر فرزانه انقلاب یک خیانت بزرگ به کشور است.

وی با اشاره برخی دغدغه‌ها مردمی از گرانی‌ها در کشور تصریح کرد: برخی‌ها بدنبال ایجاد ناامیدی در جامعه‌اند، متوجه باشیم که دولت جدید بدنبال تغییر صحیح و اصولی در کشور و در بین مسوولان است، باید صبور بود تا دولت انقلابی به درایت به کارش ادامه دهد.

امام جمعه رودان گفت: این نوع گفتمان جز تخریب کردن و ایجاد یاس حاصلی ندارد و همه باید کمک دهند تا کشور به رشد و شکوفایی برسد.

دری با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج اظهار داشت: نیروهای بسیج افراد مخلص و پای کار در میدان عمل هستند، کار آنها  ارزش های فراوانی دارد چرا که خالصانه به نظام و انقلاب خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هرجا را که بنگریم بسیجیان حضور دارند و هرجا مشکلی بوجود آمد از زلزله تا سیل و کرونا بسیجیان را در وسط میدان دیدیم.

امام جمعه رودان با اشاره به زلزله هفته گذشته در استان گفت: قطعا لطف خداوند متعال و اهل بیت بود که این زلزله مهیب خسارت جانی متعددی را در بر نداشت.

وی از حضور به موقع استاندار هرمزگان و معاون اول رئیس جمهور در جمع زلزله زدگان قدر دانی کرد و گفت: حضور مسؤول در بین مردم باعث کاهش آمال و مصائب آسیب دیدگان خواهد شد.

حجت الاسلام دُری از مردم و گروه‌های جهادی شهرستان خواست تا با اجماع کمک‌ها، کار نیک و ماندگاری را برای زلزله زدگان عزیز در بخش فین انجام دهند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا