آذربایجان شرقی

بسیج مجموعه ای کارآمد در مقابل تهدیدات دشمن است

به گزارش برگزیده های ایران از شبستر، بهمن داستان فرمانده سپاه ناحیه شبستر که به مناسبت هفته بسیج سخن می‌گفت، اظهار داشت: نقش بسیج از گذشته تاکنون در انقلاب اسلامی اقدامات بسیار بزرگی را انجام داده و تأثیری بسیار زیادی را در پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی داشته است؛ چنانچه نقش بسیج در دفاع مقدس و همچنین کمک در سازندگی غیرقابل‌انکار است.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با بیان اینکه امروز بسیج مجموعه‌ای بسیار کارآمد در مقابل تهدیدات سخت و نرم دشمن شده است، افزود: در شرایط کنونی برای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی حضور بسیج بسیار گسترده و پرمعناست و امروزه خوشبختانه بسیج در بخش محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

داستان نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران را در اطلاع رسانی، افزایش بصیرت‌دهی بسیجیان و همکاری با بسیج را بی‌بدیل خواند و خاطرنشان کرد: بسیجیان نشان داده‌اند که همیشه در جنگ‌های نظامی پیروز هستند و امروز نیز اعلام می‌کنند در جنگ نرم دشمن نیز آماده هستند و دشمن را ناکام خواهند گذاشت و تا زمانی که این قشر و تفکر بسیجی در کشورمان وجود دارد هیچ قدرتی نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه به نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر هوشیاری و بیداری همراه با بصیرت و پرهیز از وابستگی های جناحی، را عنصر اساسی تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: دشمنان نظام که سدعظیمی به نام انقلاب اسلامی را مقابل خود دیده اند، دشمنی و کینه ورزی خود را علنی و عملیاتی نموده اند و از این رو بسیجیان وظیفه ی خطیری را در مقابله با این تهدیدها، پیش رو دارند.

داستان با بیان این‌که تفکر بسیجی نشأت گرفته افکار و اندیشه‌های امام و رهبری است و این تفکر باید جهانی شود، عنوان کرد: هر زمان انقلاب اسلامی در معرض خطر و هجمه دشمن قرار بگیرد، بسیج وارد میدان می‌شود و با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان می‌ایستد تا انقلاب پابرجا بماند.

وی  به دعوت از بسیجیان به داشتن بصیرت در تمام عرصه ها به ویژه مسائل سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد: بصیرت عامل اصلی و کلید نجات و رهایی بخش در برابر توطئه ها و مکرهای دشمنان و مزدوران داخلی و خارجی است.

داستان جنگ امروز دشمن را یک جنگ نامرئی و فراتر از جنگ سخت ارزیابی و اظهار داشت: تنها راهکار مبارزه با جنگ نرم ولایت پذیری و ولایت مداری در تمام شئون فردی و اجتماعی با اقتباس از سیره ائمه اطهار و تبعیت محض از فرامین مقام عظمای ولایت است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا