فرهنگ و هنر

بسیج مداحان: تربیت مداحان بسیجی و انقلابی اولویت ماست

به گزارش برگزیده های ایران، سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

پنجم آذرماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر امام راحل (ره) در تأسیس آن نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور ضمن تبریک و بزرگداشت هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و عموم مردم ایران اسلامی اعلام می‌دارد با پیروی و اطاعت از فرامین و آرمان‌های امام‌ عظیم الشان (ره) و ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و در راستای نقش‌آفرینی در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان تنها نقشه راه پیشرفت و سازندگی کشور، گام جدی بر خواهد داشت. بنابراین کادرسازی و تربیت مداحان بسیجی- انقلابی با استفاده از پشتوانه عظیم جوانان مومن و متدین و انسجام و معنابخشی به مفاهیم و مضامین انقلابی و مذهبی بر اساس گفتمان معظم‌له در عرصه ستایشگری در اولویت است.

تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ملت ایران تحت راهبری ولایت فقیه در آینده‌ای نه چندان دور موجبات تحقق آرزوی جامعه‌ی بشری در رهایی از چنگال سلطه‌گران و سلطه‌پذیران روزگار و زمینه‌های رشد علمی و فرهنگی را در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت در سطح جهان و زندگی شرافتمندانه و سعادتمند و حرکت به سوی تمدن سازی اسلامی را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا