مرکزی

بسیج یک تفکر ایمانی، ولایی و مردمی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مناسبت فرارسیدن سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی بعد از دین اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه مردم هستند و مردم باید در صحنه و میدان‌های مختلف نظام اسلامی حضور داشته باشند و مردم با محوریت ولایت نهضت اسلامی را پیش می‌برند.

وی افزود: حضور مردم موجب تثبیت و تولید قدرت در نظام اسلامی می‌شود و در ایران این حضور مردمی توسط بسیج محقق شده و بسیج با ابتکار حضرت امام(ره) شکل گرفت و امروز یکی از ارکان مهم کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) به تأسی از پیامبر گرامی اسلام بسیج مستضعفین را تشکیل دادند، گفت: بسیج در مهمترین رسالت خود که همان استمرار و تثبیت نظام اسلامی بوده موفق عمل کرده و خوش درخشیده و در همه صحنه‌ها حضوری فعال، اثرگذار و موفق دارد.

عبدی ادامه داد: بسیج به عنوان مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی در روند پیشرفت و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی نقشی مؤثر و راهبردی ایفا کرده و بسیج با حضور به‌موقع و آگاهانه خود در عرصه‌های مختلف نقش مهمی در تثبیت و تولید قدرت برای انقلاب اسلامی داشته است.

وی اضافه کرد: حضور مؤثر بسیج مردمی در دفاع مقدس، تحقق جهاد سازندگی و آبادانی، مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی دشمنان، جهاد علمی، جهاد فکری و فرهنگی، حضور مؤثر برای رفع تحریم ها، مقابله با جنگ تحریف دشمنان، خدمت‌رسانی به مردم در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی، حضور مؤثر در سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا و اجرای نهضت کمک مومنانه ازجمله نقش‌های مهم بسیج در طول ۴۲ سال گذشته است که با تکیه بر رهنمودهای ولایت فقیه و پشتیبان مردمی محقق شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه بسیج یک تفکر ایمانی، اعتقادی، ولایی و مردمی است، گفت: هرکجا که انقلاب اسلامی احساس نیاز کرده بسیج با بصیرت و زمان‌شناسی حضور پیدا کرده و موانع پیشرفت و حرکت ملت ایران را از سر راه برداشته و بسیج‌ به معنای واقعی پاره تن مردم است.

عبدی با اشاره به اینکه بسیج همواره در مقابله با دشمنان داخلی، جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ اقتصادی حضوری مقتدرانه داشته، افزود: امروز بسیج به یک درخت تنومند برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تبدیل شده و تشکیل جبهه مقاومت و نقش‌آفرینی مؤثر آن در کشورهای مختلف به تأسی از بسیج است.

وی تأکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند ترویج و تقویت فرهنگ و روحیه بسیجی هستیم و در بیانیه گام دوم علاوه بر سبک زندگی دینی، انس با قرآن و معنویت، فرهنگ بسیجی یکی از مؤلفه‌های مهم است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم شکل گرفته و لذا باید با فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی برای رفع حل مشکلات مردم گام ‌بردارد و در نهایت تشکیل دولت اسلامی به کمک بسیج محقق شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا