اردبیل

بصیرت شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر امروز در دیدار با ائمه جمعه و‌ مسؤولان هشتجین که به‌مناسب هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: بصیرتی که در بین برادران و خواهران اهل سنت و تشیع وجود دارد، توطئه و نقشه‌های شوم کشورهای غربی و صهیونسیتی را خنثی می‌کند.

وی افزود: دشمنان با دلایل واهی سیاسی و… قصد برهم‌ زدن دوستی و‌ اتحاد بین مسلمانان را دارند که بارها شاهد بودیم این توطئه‌ها توسط مسلمانان خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در منطقه هشتجین متأسفانه مشکلاتی وجود دارد که باید در اسرع وقت با اقدامات جهادی مسؤولان استان رفع شود.

عاملی بیان کرد: بعداز سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، استاندار و مدیران و‌ مسؤولان استان به منطقه هشتجین سفر خواهند کرد تا مشکلات منطقه فوق را به شکل ویژه بررسی و دستورات لازم را صادر کنند.

تبدیل هشتجین به شهرستان با وزیر کشور مطرح شد

وی تشریح کرد: تبدیل منطقه هشتجین به شهرستان یکی از دغدغه‌های بنده برای این منطقه بوده و در سفر وزیر کشور به استان اردبیل نیز مطرح شد که اقداماتی در دستور کار است و امیدواریم‌ به نتیجه مطلوب منجر شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مسؤولان محلی هشتجین سرمایه‌داران اهل این منطقه که در سایر استان‌ها یا خارج از کشور سکونت داشته و‌ سرمایه‌گذاری می‌کنند را شناسایی نمایند که در صورت ورود سرمایه‌گذاران به هشتجین، بنده در کلیه اقدامات اداری سرمایه‌گذاری، پیگیری و مساعدت خواهم کرد.

عاملی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد تبدیل علم به ثروت در جهان هستیم و ثروت اصلی در علم ژنتیک و بذر بوده که با اصلاحات ساختاری در حوزه دامپروری، طیور و کشاورزی، تولیدات بسیار بالا و باکیفیت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا