اردبیل

بصیرت و دشمن‌شناسی تکمیل‌کننده نقشه راه عظمت ایران است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حسین شریعتمداری عصر امروز در مراسم سالروز حماسه نهم دی در مصلی خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و امام راحل اظهار کرد: نقشه راه عظمت ملت ایران به دست با کفایت مقام معظم رهبری ترسیم و در ادامه بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری تکمیل‌کننده این نقشه راه است.

وی افزود: دشمن اکنون خود اعتراف می‌کند که توان رویایی با ایران را ندارد و این نشان می‌دهد که قدرت انقلاب اسلامی، تحریم‌های اقتصادی و همه‌جانبه را به کنار زده و خود تصمیم‌گیر معادلات جهانی است.

ایران اسلامی موجودیت استکبار جهانی را به خطر انداخته است

مدیرمسؤول روزنامه کیهان ادامه داد: ما در جایگاهی ایستاده‌ایم که امام راحل پایه‌ریزی کرده است و انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و اکنون دشمن در تمام جهان از ایران اسلامی در هراس بوده و موجودیت استکبار جهانی نیز به خطر افتاده است.

شریعتمداری با اشاره به برد موشک‌های نقطه‌زن ایران بیان کرد: دشمن در نابودی پایگاه عین‌الاسد آمریکا به قدرت موشک‌های ایران پی برد و اکنون اعتراف به خسارت‌های آن می‌کند.

دولت سیزدهم با تمام توان در خدمت مردم است

وی با بیان این‌که اصلی‌ترین مطالبه ملت ایران در بحث مذاکرات، لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها است، تصریح کرد: دولت قبل به دشمنان امتیاز داده و دشمنان نیز عهد خود را شکسته‌اند ولی اکنون دولت سیزدهم با تمام توان برای خدمت به این ملت آستین بالا زده و قطعا در کنار همین ملت موفق خواهد بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از دو کتاب «عالم عامل» که شرح زندگانی حضرت آیت‌الله هبت‌الله یکتایی و «خلخال در انقلاب اسلامی» که نوشته سیدمحمدمسعود نقیب از نویسندگان شهرستان خلخال است، رونمایی شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا