اخبار ورزشی

بمب زمستانی پرسپولیس؛ پدیده استقلال در راه تیم رقیب!

بمب زمستانی پرسپولیس؛ پدیده استقلال در راه تیم رقیب!

باشگاه استقلال که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خالی کردن لیست بازیکنان بزرگسال خود بود، بدون آنکه با علیرضا رضایی توافقی داشته باشد، نام او را از فهرست نفرات تیم کنار گذاشت و اصطلاحا قرارداد این گلر جوان را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

علت این موضوع نیز تغییر قوانین لیگ برتر و حذف فهرست بازیکنان زیر ۲۵ سال بود. از آنجایی که رضایی امسال وارد ۲۴ سالگی شد، در نتیجه نام او وارد لیست بازیکنان بزرگسال می شود و از آنجایی باشگاه استقلال قصد نداشت با حضور سیدحسین حسینی، دو سهمیه بزرگسالان خود را در پست دروازه بسوزاند، قرارداد رضایی را یکطرفه فسخ کرد.

طی این مدت، رضایی از هر گونه صحبتی درخصوص فسخ قراردادش با استقلال خودداری کرده بود و در شرایطی که به نظر می رسد کار طرفین به کمیته تعیین وضعیت و شکایت گلر جوان از آبی ها کشیده شود، رضایی امروز در ساختمان محل باشگاه حضور یافت و برگه فسخش را از مدیران دریافت کرد.

با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران، فسخ قرارداد علیرضا رضایی وضعیت خاصی پیدا کرده و او بازیکن آزاد محسوب نمی شود در نتیجه تا نیم فصل نمی تواند راهی تیم دیگری شود. در شرایطی که از چند تیم به عنوان مقصد احتمالی گلر آبی‌ها یاد می‌شود، پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد احتمال پرسپولیسی شدن وی نیز شکل گرفته است.

پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری هنوز موفق به جذب دروازه‌بان دوم نشده و بحث انتقال گلر خارجی این تیم نیز منتفی شده است. این در حالیست که مصدومیت‌های سریالی علیرضا بیرانوند شماره یک ملی‌پوش این تیم نگرانی بزرگی را برای کادرفنی و یحیی گل‌محمدی شکل داده تا او با توجه به حضور گلرها ناشناخته و کم‌تجربه روی نیمکت تیمش، نیم نگاهی به جذب یک گلر مطمئن داشته باشد و در این خصوص بحث‌هایی بین طرفین برای این انتقال شکل گرفته است.

گفته می شود که رضایی قصد دارد تا قراردادش را با پرسپولیس به ثبت برساند و در تمرینات این تیم شرکت کند تا در زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای این تیم به میدان برود. البته سهمیه بازیکنان بزرگسال این تیم نیز پر شده و برای ورود رضایی به لیست تیم، باید یک بازیکن از جمع شاگردان گل محمدی جدا شود.

رضایی که با حضور در پیکان و درخشش در این تیم توانست نگاه ها را به سمت خود جلب کند، با نظر فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم به استقلال پیوست ولی فصل گذشته چندان توسط ساپینتو به کار گرفته نشد و به دلیل قرار گرفتن نامش در میان فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال، مجبور به جدایی از این تیم شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا