اردبیل

بن‌بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد/ بسیج نقش‌آفرین اصلی در تحقق گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان که در سالن ۶ هزار نفری رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: با اینکه کشورمان با مشکلاتی روبرو است، اما همه این مشکلات حل‌شدنی است و هیچ بن‌بستی برای حل‌وفصل مشکلات وجود ندارد که در این خصوص بسیج، وظیفه دارد مشکلات موجود را تبیین کند و در مقابل افرادی که قصد دارند به جامعه القا کنند حل مشکلات داخلی وابسته به خارج از مرزها است ایستادگی نماید.

وی افزود: یکی از نقش‌آفرینان اصلی در گام دوم انقلاب اسلامی، بسیج و بسیجیان دلاور خواهند بود و این قشر در ۲ عرصه موضوعی و جغرافیایی گام دوم انقلاب جهت تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقش موثر بسیج در گام اول انقلاب اسلامی، یاد آور شد: حضور پررنگ، موثر و همه جانبه بسیج با تقدیم بیشترین تعداد شهدا به وطن در جنگ تحمیلی از افتخارات بسیج محسوب می‌شود و همچنین اقدامات بسیج در مبارزه با گروهک‌های انحرافی و ضدانقلاب که قصد ایجاد بی‌ثباتی در کشور را داشتند، قابل ستایش است.

حل مشکلات جامعه با جهاد علمی امکان‌پذیر است

سردار محبی عنوان کرد: «جهاد علمی» از دیگر وظایف مهم بسیج است، به طوری که بسیج مجموعه خود و جامعه را مجهز به علم و دانش نماید زیرا که تنها با علم و دانش، خیل عظیمی از مشکلات حل شده و وابستگی به بیگانگان از بین می‌رود.

وی تاکید کرد: افرادی با شعار عدالت‌خواهی قصد مقابله با اقدامات دولت انقلابی را دارند که بسیج، ضمن مقابله با این جریانات، باید پرچم عدالت‌خواهی را بر دست گیرد زیرا که فقط بسیج این توانایی را دارد و مرد میدان است.

 معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به نقش موثر بسیج در مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: بسیج می‌تواند جریانات سازمان یافته مافیایی فساد را هم در نظام اداری و هم در نظام اقتصادی، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کند زیرا که زدودن فساد از چهره کشور یک جهاد بزرگ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا