چهارمحال و بختیاری

بهادر عبدالغنی به عنوان فرماندار شهرکرد معرفی شد

بهادر عبدالغنی به عنوان فرماندار شهرکرد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و گرامیداشت ۲۰ اسفند سالروز بمباران شهرکرد گفت: سال ۱۴۰۱ سال خاصی بود که در آن اتفاقات ویژه ای رقم خورد که به فضل الهی با تلاش جهادی و میدانی مدیران شهرستان شهرکرد با امنیت مدیریت شد.

محسن حسین‌میرزایی افزود: مردم شریف شهرستان و استان با هوشمندی و حضور با شعور در مراسماتی نظیر راهپیمایی های ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن ماه ثابت کردند که بر آن عهدی که بستیم هستیم، وبه مسئولان گفتند که ما هستیم و اینک شما باید در میدان خدمت به مردم ثابت قدم بمانید.

وی در ادامه از لزوم مدیریت جهادی و میدانی در دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: از شهرستان شهرکرد همواره به عنوان پیشانی استان نام برده می شود و در این شهرستان تلاس ها باید بصورت ویژه باشد و اگر مدیران به قانون عمل کنند مردم راضی خواهند شد ویادمان باشد که هیچگاه قانون را تفسیر به رای نکنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از فرماندار جدید خواست تا از نیروهای، جوان، انقلابی، نخبه و عملگرا در شهرستان استفاده کند و در انتخابات پیش رو، مدیران شهرستان با برگزاری انتخابات سالم و بیطرفانه به مردم ثابت کنند که رای ایشان به حق تاثیر گذار است و اینگونه است که مردم به حول و قوه الهی با مشارکت بالا در انتخابات شرکت می کنند.

بهادر عبدالغنی؛ فرماندار جدید شهرستان شهرکرد نیز با تقدیر از تلاش ها و خدمات عبدالعلی ارژنگ درمدت زمان تصدی فرمانداری گفت: با قدرت، پر انرژی و تلاش شبانه روزی آماده خدمت به مردم شریف شهرستان شهرکرد می باشم و مواردی نظیر پیگیری عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات در سطح شهرستان، تلاش برای جذب اعتبارات، پیگیری برش اعتباری پروژه های مهم شهرستان به حد در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین توجه به قانون و قانونمداری، مدیریت بحران، فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعی، اشتغال، توسعه فعالیت های دانش بنیان، مردم داری وحضور در بین مردم، توجه به دهیاری ها، شهرداری ها و بخشداری های شهرستان و برگزاری انتخابات سالم را در دستور کار خود برای ارئه خدمات به مردم شریف شهرستان شهرکرد قرار داده ایم.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا