کرمانشاه

بهاری شدن هوای زمستانی استان با عطر شهدا/ پیکر شهید گمنام در صدا و سیمای کرمانشاه آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس دقایقی پیش بر روی دستان کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در خاک آرام گرفت.

این مراسم، با حضور تعدادی از کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم برگزار شد و شرکت کنندگان در مراسم، بار دیگر با آرمان‌های شهدای والامقام و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

افشین امیری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: امسال مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان کرمانشاه در ایام فاطمیه که با دومین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقارن بود، میزبان سه شهید گمنام والامقام بودند.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه هفته گذشته پیکر پاک سه شهید گمنام وارد کرمانشاه شدند که صبح روز پنجشنبه توسط مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان این شهدا به شایستگی تشییع شدند و بعدازظهر همان روز یکی از این شهدای عزیز در محوطه شهرداری تدفین شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تصریح کرد: امروز (شنبه، ۱۸ دی‌ماه) هم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم پیکر یکی دیگر از این شهدا که در زمان شهادت ۲۱ سال سن داشته و در عملیات بدر در سال ۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمده در محوطه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تدفین و به خاک سپرده شد و شهید سوم هم فردا در پادگان بیستون تیپ ۲۸۱ زرهی به شایستگی تشییع و تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/پ/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا