اردبیل

بهبودی نسبی و ترخیص ۲۷ بیمار کرونایی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۳۷ بستری جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: بر این اساس، بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی استان اردبیل به ۱۷۶ نفر کاهش یافت و ۸۰ بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته خوشبختانه ۲۷ نفر با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۴۴ بیمار کرونایی به‌علت شدت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کرونایی فوت کرد.

حبیب زاده تشریح کرد: هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستانهای گرمی، نمین و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی به تزریق یک میلیون و ۵۸۷ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ۸۷۷ هزار و ۷۰۶ دُز مربوط به مرحله اول و ۶۹۸ هزار و ۷۱۶ دُز مربوط به مرحله دوم و ۱۰ هزار و ۶۹۶ دُز مربوط به مرحله سوم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند زنجیره انتقال و شیوع کرونا را قطع کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا