سیاسی

هشدار به کشورهایی که دنبال عادی‌سازی با اسرائیل هستند/ کار رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان یکسره می‌شود

هشدار به کشورهایی که دنبال عادی‌سازی با اسرائیل هستند/ کار رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان یکسره می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده، با گذشت دو هفته از جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس، کشتار عامدانه زنان و کودکان و غیرنظامیان در شهر غزه همچنان ادامه دارد. به ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه که صدای جهانیان را درآورد. چهره سیاسی داخل کشور نیز با اظهارات خود خشم و انزجارشان را از این اقدامات اسرائیل اعلام می کنند.

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگویی با ایرنا، درباره اعتراض مسئولان برخی کشورها به کشته‌شدن غیر نظامیان رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهرک‌هایی که در نزدیکی مرز لبنان و غزه ساخته شده و هر روز نیز گسترش پیدا می‌کنند، متعلق به صهیونیست‌های افراطی است که خانه‌های فلسطینی‌ها را خراب می‌کنند و موضع سختی علیه فلسطینی‌ها دارند؛ این افراد مسلح هستند و غیر نظامی به حساب نمی‌آیند و در واقع آماده مبارزه با فلسطینی‌ها هستند.

ادامه واکنش‌ها به بمباران بیمارستان در غزه/ سخنان فوری جلیلی علیه آمریکا و اسرائیل/ این دو چهره سپاه پاسداران چه گفتند؟

پشت پرده حمله به بیمارستان غزه چند ساعت قبل از سفر بایدن /دادگاه جنایت جنگی تشکیل می شود؟

انبارلویی افزود: این شهرک‌نشین‌ها، مردم عادی نیستند بلکه غیر نظامیان مسلح هستند. اگر فرض کنیم که آن‌ها مردم عادی هستند، کشته‌شدن آن‌ها قابل مقایسه با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیست.

وی اضافه کرد: نظامیان محور مقاومت که وارد این شهرک‌ها شده‌اند، با زن‌ها و کودکان کاری نداشتند و اسرای خود را که عمدتا از سربازان و ژنرال‌های رژیم صهیونیستی بودند را در خانه‌های خود دستگیر کرده و به غزه بردند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: آمریکایی‌ها، مسئول مستقیم جنایاتی که در غزه صورت می‌گیرد، هستند و اکنون آن‌ها در اتاق جنگ رژیم صهیونیستی، تصمیم‌ اصلی را می‌گیرند. چه آن را یک توطئۀ بین‌المللی بنامیم و چه دست تقدیر بدانیم در اصلِ واقعیت آن ۲۷ هزار کیلومتر مربع حاشیۀ جنوب شرقی دریای مدیترانه تفاوتی نخواهد کرد. واقعیت این است که تغییر و تحولات خونین و نکبت‌بار قرن ۲۰، چندین میلیون یهودی و عرب را در آن نقطه از دنیا در کنار هم قرار داده است.

طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد

به روایت فارس، عباس مقتدایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره شکست صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی گفت: برهم خوردن معادلات منطقه یکی از پیامدهایی بود که مقاومت در تحقق آن اثرگذار بوده است و واقعیت این است که معادلات میدانی تغییر کرده و ضربه سنگین مقاومت نه فقط به همینه رژیم اشغالگر قدس بلکه به حامیان آن نیز بوده است و نه فقط مربوط به الان بلکه مربوط به آینده تاریخ مقاومت هم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه قابل مشاهده است نه یک ضربه به رژیم صهیونیستی بلکه شکستن استخوان‌های این رژیم است. اکنون جغرافیا، تاریخ، سیاست و همه موضوعات دیگر در غزه و فلسطین به نفع محور مقاومت پیش می‌رود و امروز اگر وحدت غرب برای حمایت از رژیم اشغالگر قدس وجود دارد، محور مقاومت هم به نقطه وحدت برای حراست از سرزمین‌های اسلامی رسیده است.

همچنین مهدی عسگری نماینده مردم کرج در گفتگو با مهر گفت: حمله به بیمارستان با سلاح‌های غیرمتعارف آمریکایی نشانه اقتدار نیست، بلکه نشانه ضعف و وحشت صهیونیست‌هاست.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب و کودک‌کش است و باید هر چه سریع‌تر این غده سرطانی از بین برود.

عسگری خاطرنشان کرد: در شرایطی که جنایات رژیم صهیونیستی تا این حد فجیع و غیرانسانی است، امیدواریم کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل هستند، از این کار خودداری کنند.

۲۱۹۲۱۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا