سلامت

بهبود اضطراب مردان در روابط زناشویی ناموفق

بهبود اضطراب مردان در روابط زناشویی ناموفق

این رضایت بیشتر از زندگی، عامل مهمی است که در انواع اختلالات و مشکلات افراد به کمک آنها می‌آید.در همین زمینه باید به موضوع سلامت زندگی عاطفی و عاشقانه بسیاری از زوجین اشاره کرد که گاهی از سردی در روابط زناشویی آسیب می‌بیند و تاثیرات مخرب زیادی هم در زندگی خانوادگی‌شان بجا می‌گذارد.

این مشکلات در بسیاری موارد، سر به مهر باقی می‌مانند، چرا که متاسفانه زوجین در ریشه یابی علت بروز این مشکلات و یافتن راه‌های رفع آن ضعیف عمل می‌کنند یا تلاش می‌کنند آن را نفی کنند یا مخفی نگه دارند .در حالی‌که برای اکثر مشکلات مردانه و زنانه که منجر به اختلال در روابط زناشویی مطلوب می‌شود، روش‌های بسیار موثری وجود دارد.
یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردانه در بروز اختلالات در روابط زناشویی ، مشکل اختلال نعوظ است. اختلال نعوظ شایع‌ترین علل نارضایتی جنسی در افراد میانسال و مسن، خصوصا با بیماری‌های زمینه ای چون دیابت است.
در واقع در موارد بسیاری، اختلال نعوظ علت جسمی دارد. عمده‌ترینِ این علت‌ها عبارت‌اند از: دیابت،‌ چاقی، بیماری قلبی، کلسترول بالا، فشار خون بالا …
در مواردی که درمان‌های معمول داروی فاقد اثربخشی باشند، بهترین اقدام جراحی پروتز آلت تناسلی است که بصورت قطعی مشکل افراد را برطرف می‌کند.
این پروتزها از طریق یک جراحی ساده در آلت مردان ، کار گذاشته می‌شود و می‌تواند مشکلات نعوظ را برای همیشه از بین ببرد. نکته مهم دیگر در مورد این پروتزها آن است که محدودیت سنی در استفاده از آنها وجود ندارد و همه مردان در سنین مختلف می‌توانند از این روش درمانی برای رفع مشکلات نعوظ خود استفاده کنند .

*جراح اورولوژیست

۴۷۴۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا