سمنان

بهبود بیماران کرونایی در سمنان به ۱۰ هزار نفر نزدیک شد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، کامران قدس پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زمینه آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹ هزار و ۱۵۵ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌ است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از چهارم تا پنجم آذرماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و ۵۷۹ نفر رسیده است و ۳۸ هزار و ۵۷۶ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

قدس خاطرنشان کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به ۹ هزار و ۴۵۹ نفر رسید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا