اردبیل

بهبود معیشت مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای اداری شهرستان گرمی اظهار کرد: بنای دولت مرکزی و محلی بر این است که باید هرگونه اقدام مثبت و رو به جلو در سفره مردم احساس شود.

وی افزود: برای تغییر و تحولات در وضعیت معیشت مردم باید به اشتغال‌زایی توجه ویژه صورت بگیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بنای دولت، صداقت و روراستی در هر شرایطی با مردم است و ما به این اصول پایبند خواهیم بود.

عاملی ادامه داد: به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان دستور صادر شده است که در حوزه‌های خود برنامه‌های دقیق و تخصصی از جمله برای شهرستان گرمی را  تدوین کرده و به استانداری تحویل دهند.

وی بیان کرد: برای کشاورزی استان اردبیل، برنامه مناسب و تخصصی در دست تدوین است.

پیگیری بهره‌مندی کامل شهرستان گرمی از مزایای منطقه مرزی

استاندار اردبیل افزود: بهره‌مندی کامل شهرستان گرمی از مزایای منطقه مرزی را در مراجع بالادستی کشور پیگیری خواهیم کرد.

 عاملی تشریح کرد: برای منطقه با پتانسیل بالای گیلارلو گرمی طراحی صورت گرفته است که باید بررسی شود آیا توانایی عملیاتی کردن پتانسیل این منطقه گردشگری وجو دارد تا در غیر این صورت یک تیم طراحی خبره به کار گرفته شود.

وی با اشاره به وضعیت اسفناک گلخانه راکد آنگوتلار اظهار کرد: برای احیای این مجموعه، تصمیمات مهمی اتخاذ شده است که تا چند ماه آینده این گلخانه از وضعیت فعلی خارج خواهد شد.

۵ کیلومتر بزرگراه گرمی – اردبیل به‌زودی خط‌کشی می‌شود

استاندار اردبیل گفت: ۵ کیلومتر بزرگراه گرمی – اردبیل و ۱۷ کیلومتر بزرگراه گرمی – امیرکندی آسفالت‌ریزی شده و طی آینده نزدیک علائم ایمنی و خط‌کشی انجام خواهد شد.

عاملی در رابطه با مشکلات شهرک صنعتی گرمی اظهار کرد: مشکل فاضلاب باید تا سال آینده رفع شده و تا قبل از فصل سرما بهسازی جاده این شهرک صورت گرفته تا سال آینده اقدام اساسی انجام شود و برای فنس‌کشی محوطه نیز اعتبار ۲ میلیارد ریالی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: کارکنان شرکت آب منطقه‌ای شهرستان گرمی گلایه‌های به حقی در رابطه با عدم واریز حقوق خود داشتند که در اسرع وقت این موضوع در استانداری رسیدگی و حل خواهد شد.

با وحدت و همدلی می‌توان از حداکثر ظرفیت منطقه آزاد بهره‌مند شد

استاندار اردبیل اظهار کرد: با وحدت و همدلی بین هم‌استانی‌ها، می‌توانیم از حداکثر ظرفیت اقتصادی منطقه آزاد تجاری در سراسر استان بهره‌مند شویم.

عاملی تشریح کرد: هفته آینده جلسه‌ای با مجموعه منطقه آزاد برگزار خواهد شد که موضوع منطقه آزاد استان اردبیل بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا