کرمانشاه

بهره‌برداری از ۴٣ طرح عمرانی، خدماتی شهرستان کنگاور در دهه فجر

بهره‌برداری از ۴٣ طرح عمرانی، خدماتی شهرستان کنگاور در دهه فجر

ایرج صادقی‌فر در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: امسال در دهه مبارکه فجر ۴۳ طرح در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی و عمران شهری و روستایی خواهیم داشت که با حدود ٢ هزار و ۴۵٠ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۱۴ نفر است.

وی افزود: پروژه‌هایی که امسال در دستور کار خود قرار داده‌ایم افتتاح روکش آسفالت محور گردنه بیدسرخ و سولاره نهاوند، افتتاح مرغداری روستای دهلر و افتتاح سه کیلومتر توسعه جاده محور نهاوند است.

فرماندار شهرستان کنگاور تصریح کرد: در روز پانزدهم بهمن ماه افتتاح خانه بهداشت روستای حمزه آباد و شیشه کان، افتتاح بهسازی معابر روستایی و پروژه‌های شهرداری کنگاور و پروژه‌های شرکت آبفا را خواهیم داشت و علاوه بر آن افتتاح یک واحد کوره آجرپزی بخش خصوصی در روستای شورچه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: افتتاح پروژه آسفالت روستای فش نیز وجود دارد و با توجه به پیگیری‌های انجام شده در حوزه شرق استان کنگاور افتتاح دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا انجام می‌شود، افتتاح پروژه‌های شرکت نیروگاه‌ برق را در حوزه روشنایی معابر نیز خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: جشن انقلاب در شهرستان برگزار و جشن‌های مساجد شهر و روستاها با حضور مدیران ادارات برگزار می‌شود و جشن رای اولی‌ها و جشن تکلیف دانش آموزان را در شهرستان با همکاری آموزش و پرورش داریم.

وی ابراز کرد: میز خدمت در مصلای نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه قبل از خطبه‌های نماز جمعه را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و افتتاح ساختمان‌های مددجویی که با همت ناحیه بسیج و کمیته امداد برگزار می‌شود.

صادقی‌فر ادامه داد: افتتاح باشگاه سوارکاری که با همت ورزش و جوانان و ظرفیت خصوصی در بخش روستای کوچه برگزار می‌شود، اعطا مجوز به یک هزار و ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن که در شهر کنگاور که بزرگترین پروژه نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه است.

فرماندار شهرستان کنگاور بیان کرد: روز ۲۲ بهمن ماه هم شاهد حضور پرشکوه مردم و مسئولین در کنار یکدیگر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است و روز قبل که نخستین روز دهه مبارکه فجر بود دیدار مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان کنگاور، رژه ناوگان تاکسیرانی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، نشست خبری با اصحاب رسانه و دیدار با خانواده شهدا را داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک روز قبل از شروع دهه مبارکه فجر زنگ فجر انقلاب اسلامی و بانگ انقلاب را در مدرسه شهید چهاردولی شهرستان کنگاور با حضور آحاد مردم، دانش آموزان و مسئولین داشته‌ایم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا