اصفهان

بهره‌برداری از اولین گلخانه آموزشی کشور در دهاقان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دهاقان، گلخانه آموزشی هنرستان شهدای گلشن شهرستان دهاقان امروز  با حضور ناظم‌زاده، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار دهاقان و جمعی از  مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی وجمعی از فعالان صنعت گلخانه  به بهره‌برداری رسید. 

در این مراسم محمدرضا ناظم‌زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: آموزش و پرورش در شرایط فعلی به تنهایی نمی‌تواند هنرستان‌ها را تجهیز کند.

وی افزود: ما باید با کمک خیرین، صاحبان صنایع و کسانی که می‌توانند آموزش و پرورش را یاری دهند مهارت‌های فنی و مهارتی را توسعه دهیم.

ناظم‌زاده اظهار داشت: با اجرای اینگونه طرح‌ها سود حاصل از آن به صاحبان صنایع بر می‌گردد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ازهمه کسانی که توانایی احداث این گونه طرح‌ها از جمله احداث گلخانه آموزشی را دارند دعوت کرد تا آموزش و پرورش را در زمینه هنرستان یاری و هنرستان‌سازی  کمک کنند.

رجب فرهمندیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان نیز در این آیین  از مشارکت و همکاری تمامی بانیان و حامیان این پروژه صمیمانه قدردانی کرد و گفت: این گلخانه آموزشی برای اولین بار در کشور در زمینی به مساحت ۳۶۰ مترمربع با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریالی خیرین ،با هدف تربیت و تأمین نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر برای صنعت گلخانه سازی و گلخانه داری منطقه و کشور احداث شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا