اردبیل

بهره‌برداری از ۱۵۰ طرح صنعتی در اردبیل تا پایان سال‌/ هر هفته ۲ واحد افتتاح می‌شود

 به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جلسه با واحدهای فناور و دانش بنیان استان اردبیل اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۰۰ طرح برای احداث در دستور کار داریم که از این تعداد بیش از ۱۵۰ طرح در سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هر هفته ۲ واحد افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۱۶۱ پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع استان اردبیل صادر شده که ۸۱ درصد از واحدهای صنعتی استان با ظرفیت‌های مختلف فعال هستند که در مقایسه با سال قبل ۷۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است و در آینده جایی صنایع سنتی نیست، لذا باید از فرصت پیش آمده برای حمایت از صنایع موجود و ایجاد صنایع پیشرفته در استان نهایت استفاده را کنیم.

وی گفت: هدف سازمان صمت استان این است که بتوانیم با داشتن صنایع پایدار به متوسط کشوری برسیم و استان اردبیل نیز جزو استان‌های صنعتی محسوب شود.

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، این جلسه با حضور مدیرعامل و هیأت همراه شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، رییس سازمان صمت استان اردبیل، روسای مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه‌ها، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه محقق و رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا