کهگیلویه و بویراحمد

بهره‌برداری از ۴ پروژه گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد/برخورداری ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی از گاز طبیعی

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید هاشم موسوی گفت : در ۹ ماهه نخست سال جاری با برنامه ریزی‌های صورت گرفته عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی به چهارشهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرک صنعتی خلیج فارس لیکک، شهرک صنعتی خان احمد، شهرک صنعتی یاسوج ۴ و توسعه شهرک صنعتی بردیان چرام پایان یافته و پس از تست و تایید نهایی شرکت گاز استان به بهره‌داری رسیدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به هزینـه ۳۰ میلیارد ریالی برای اجـرای این طرح ها اظهار داشت: در مجموع، برای گازرسانی به این شهـرک ها بیش از ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال بهمراه سه ایستگاه تقلیل فشار اجرا و به بهره برداری رسیدند.

موسوی تصریح کرد: توسعه زیرساختها و خصوصا گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی بعنوان یکی از اولویت های مهم عمرانی شرکت شهرکهای صنعتی استان بر اساس ظرفیت و نیاز واحدهای تولیدی سطح شهرک ها و نواحی صنعتی در دستور کار قرار و با توجه به در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی و عملیاتی شد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت گاز طبیعی به‌عنوان سوخت صنایع، بهره‌مندی از این انرژی ارزان و پاک از ضرورت های زیرساختی شهرک‌های صنعتی است که سبب کاهش هزینه‌های تولید و ترغیب‌ سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحداث واحدهای تولیدی می‌شود.

موسوی افزود : با تکمیل و بهره برداری از این ۴ پروژه ، گازرسانی به  ۱۳ شهرک و نواحی صنعتی عملیاتی استان صورت پذیرفته و برنامه ریزی لازم به منظور برخورداری از زیرساختها و گاز طبیعی برای سایر شهرک ها و نواحی صنعتی در حال انجام می باشد .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از مولفه های مهم اقتصادیست که نقش بسزایی در اشتغال دارند لذا فراهم نمودن زیرساخت های مناسب سرمایه گذاری از الزامات اجتناب ناپذیر برای فعالیت مستمر و مطلوب واحدهای تولیدی و همچنین کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران است که خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از حیث زیرساختهای سرمایه گذاری در وضعیت مناسبی قرار داریم .

وی با اشاره به مهیا بودن بستر لازم برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان تصریح کرد :  رسیدن به این مهم مستلزم هم‌افزایی، مشارکت و حمایت همه‌جانبه تمامی بخش‌ها و به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان است که از همراهی تمامی دستگاهها و بویژه شرکت گاز استان تقدیر و تشکر بعمل می آید .

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا