مرکزی

بهره‌برداری از ۹ خانه محرومین و ایتام در اراک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، ظهر امروز همزمان با هفته بسیج و در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان بهره برداری از یک سالن ورزشی روستایی و ۹ خانه محرومان و ایتام در اراک آغاز شد.

محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک در آیین افتتاح این طرح‌ها بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج و با کمک بسیجیان و خیرین نیک اندیش ۹ واحد مسکونی ویژه ایتام، همچنین معلولین ذهنی و جسمی و حرکتی احداث و تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه برای هر کدام از این واحدها ۲۰ نفر بسیجی به طور میانگین ۵ روز فعالیت داشتند، گفت: این بسیجیان در زمینه  اجرای تاسیسات، نصب اسکلت و اقدامات کارگری و بنایی فعالیت داشتند.

فرمانده سپاه اراک از فعالیت ۳۶۰ گروه جهادی در مناطق محروم و حاشیه شهرهای شهرستان اراک خبر داد و بیان داشت: امروز همچنین به همین مناسبت سالن ورزشی روستای «میچان» در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۵۰ مترمربع و ۵۰ متر مربع اتاق، سرویس و رختکن با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گفته وی این طرح در راستای ارتقای نشاط اجتماعی، توسعه و تقویت فرهنگ ورزش، کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری و مشارکت بخشداری بخش ساروق، شورای بخش و دهیاری روستای میچان ساخته و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا