گیلان

بهره‌مندی از ظرفیت مجمع نمایندگان گیلان برای رفع مشکل پسماند رشت

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، مهرداد گودرزوند چگینی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه پسماند، کشاورزی و آب اولویت مجمع نمایندگان گیلان است، اظهار کرد: مجمع نمایندگان گیلان به شهر رشت به عنوان مرکز استان نگاه ویژه‌ای دارند و اعضای شورا در واقع به عنوان سرمایه‌های هر شهری محسوب می‌شوند. 

وی با تاکید بر ایجاد تعامل بیشتر توسط اعضای شورای رشت با مجمع نمایندگان گیلان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای رفع مشکلات این شهر باید با دستگاه‌های مربوطه وارد رایزنی شوند و چنانچه به نتیجه مطلوب نرسیدند، می‌توانند از ظرفیت مجمع نمایندگان استفاده کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد ازعدم استفاده از ظرفیت دکتر نوبخت در دولت پیشین برای استان گیلان گفت: وجود افراد گیلانی در بدنه دولت واستفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند برای استان ثمرات خوبی به همراه داشته باشد و با وجود آنکه گیلان سهمی از وزرا یا معاونین رییس جمهور در دولت سیزدهم ندارد اما تلاش کردیم تا از گیلانی‌ها در پست‌های حساس دولتی استفاده شود.

فقدان حلقه اتصال ما بین مدیران در گیلان، دلیل اصلی بسیاری از عقب ماندگی‌ها است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری‌های رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت به منظور برگزاری این نشست اظهار کرد: متاسفانه تاکنون نتوانستیم از نعمات خدادادی و مواهبی که در رشت و گیلان وجود دارد به خوبی استفاده کنیم. 

محمد حسین واثق کارگرنیا با ابراز تاسف از اینکه گیلان جزو استان‌های عقب مانده کشور است، افزود: برخی از استان‌های سطح کشور، حتی نیمی از ظرفیت‌ها و نعمات گیلان را در اختیار ندارند اما به واسطه همیت ما بین مدیران، در شرایط بسیار مطلوبتری نسبت به گیلان قرار دارند. 

وی با اشاره به اینکه فقدان حلقه اتصال ما بین مدیران در گیلان، دلیل اصلی بسیاری از عقب ماندگی‌ها است، بیان کرد: به علت‌عدم وجود همین حلقه اتصال بسیاری از طرح‌های حوزه مدیریت شهری رشت ابتر باقی مانده و انتظار داریم این فاصله با ورود مجمع نمایندگان برطرف شود و دغدغه‌هایمان به گوش پایتخت نشینان برسد.

کارگرنیا با بیان اینکه با مشارکت مجمع نمایندگان گیلان می‌توانیم مشکلات رشت و استان را برطرف کنیم، تصریح کرد: رشت به عنوان مرکز استان، مرکز سقل تمام شهروندان شهرهای گیلان است و باید بیشتر مورد توجه مسؤولین قرار گیرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا