کردستان

بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های نفتی محمدی 

بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های نفتی محمدی 

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، مدیر منطقه ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات انجام شده در گستره عملیاتی ناحیه سنندج از همکاری و تعامل مسولین شهرستانی با پخش منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد.

جهانبخش نوکانی در مراسم بهره برداری از این جایگاه گفت: جایگاه عرضه فرآورده های نفتی محمدی بیست و یکمین جایگاه ناحیه سنندج می باشد که در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره سازی۱۰۴ هزار لیتر بنزین احداث شده است.

وی بااشاره به اشتغالزایی ۸ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

نوکانی با تشکر و قددرانی از تعامل و همکاری مالکین مجاری عرضه و رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی استان با این منطقه به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی برای ساخت این جایگاه اشاره کرد و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و تمامی مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی سپس با اشاره به فعال بودن ۲۱ باب جایگاه عرضه با ۱۹۶ نازل عرضه سوخت در سطح ‏ناحیه سنندج افزود : با افتتاح این جایگاه شمار جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان به ۸۹ باب افزایش یافت.

شایان ذکر است استاندار کردستان نیز در مراسم بهره برداری این جایگاه از عملکرد و اقدامات پخش منطقه کردستان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه تامین و توزیع فرآورده های نفتی تشکر و قداردانی کرد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا