لرستان

بهره برداری از سیستم پردازش پسماند شهری خرم آباد تا پایان سال

بهره برداری از سیستم پردازش پسماند شهری خرم آباد تا پایان سال

به گزارش برگزیده لرستان، سیستم پردازش پسماند شهر خرم‌آباد با وقفه‌ای چند ساله و طولانی با پیگیری‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم‌آباد و واحد مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد تا پایان سال جاری راه‌اندازی و عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ا لرستان در این خصوص گفت: با توجه به وقفه چندین ساله در این زمینه بالاخره سیستم پردازش پسماند شهرستان خرم آباد در حال طی مراحل نهایی راه‌اندازی و واگذاری به پیمانکار می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این امر اجرایی شود.

علی سالاروند افزود:با راه‌اندازی سیستم پردازش پسماند شهرستان خرم‌آباد پسماندها در این سیستم کاملا تفکیک و درنهایت به فروش خواهند رسید و ضمن کاهش میزان پسماند در مرحله دفن، باعث کسب درآمد مناسبی برای شهرداری خواهد شد.

وی تصریح کرد:به جهت افزایش ارزش افزوده در بحث پسماندها مقرر شده است که پسماندهای شهرستان چگنی نیز جهت تفکیک به این محل منتقل و مورد پردازش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این سیستم پردازش، بخش زیادی از طلای کثیف(پسماند) به چرخه بازیافت برگردد و همچنین حجم قابل توجهی از پسماند خرم آباد در محل دفن پسماند کاهش پیدا کند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا