اقتصادی

بهره برداری از پروژه فیبر نوری پیشگامان در جاسک

بهره برداری از پروژه فیبر نوری پیشگامان در جاسک

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، پروژه افتتاحی، با ایجاد ظرفیت و پوشش چهار هزار و ۵۰۰ خانوار در شهر جاسک به فیبر نوری، نقش قابل توجهی در افزایش سرعت اینترنت خواهد داشت. این طرح شامل مدارس، کسب و کارها و منازل مسکونی است. پیشگامان اگرچه با تشکیل یک شرکت تعاونی نه چندان بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پا به عرصه گذاشت اما با همت مردمانی که تعاون را باور دارند به جایگاه امروزش رسید.

این گروه تعاونی با همراهی و همدلی صادقانه سهامداران، بر این باور است که در سایه توکل، تفکر و تعهد و در قالب تعاونی به همه آرمان‌هایش خواهد رسید. گروه تعاونی پیشگامان، با بیش از ربع قرن سابقه درخشان در بخش تعاون کشور و با کسب افتخارات گوناگون در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی همواره می‌کوشد با مشارکت مردم، در اقتصاد کشور نقشی سازنده ایفا کند.

فعالیت گروه تعاونی پیشگامان؛ در قالب تعاون، عدالت اجتماعی، جذب سرمایه های خرد مردم و ارائه ایده‌های جذاب و مورد توجه جامعه در کنار خدمات الکترونیکی، مخابراتی و تولید مصنوعات مرتبط از جمله اخذ مالکیت فیبر نوری به‌صورت انحصاری در آب‌های آزاد دنیا، سبب گسترده شدن حوزه خدمات این گروه در سراسر کشور شده و همزمان نیز حوزه‌های نوینی از فعالیت‌های خود را در زمینه‌های گوناگون رونمایی کرده است.

گروه تعاونی پیشگامان اکنون با بیش از ۳۰ شرکت و بیش از ۶۰ هــزار سهــامدار به اتحـــــادیه تخصصی امور زیربنایی شرکت‌های تعاونی پیشگامان تبدیل شده است و هر کجا در استان یزد و سراسر کشور پروژه‌ای مهم و تاثیرگذار با قابلیت منفعت‌رسانی به مردم مطرح بوده است، دست یاری‌گر و باور تعاون‌محور پیشگامان نقشی اساسی در آن داشته است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا